B-Project Wiki
Advertisement
Prologue Story 1 Story 2 Story 3 Story 4 Story 5


Translation: User:Mananya

Onzai Momotaro casual story

Momotaro Talkbox

Onzai Momotaro Well then, Kaneshiro will be the top batter for the first situation, "Troubleshooting at the kindergarten".

Variety

Kaneshiro Goshi casual story Ashu Yuta casual story

Yuta Talkbox

Ashu Yuta Oooh! Do your best, Gouchin~!!

Variety

Kaneshiro Goshi casual story Ashu Yuta casual story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi At what exactly do I have to do my best now...

Variety

Kaneshiro Goshi casual story Ashu Yuta casual story

Yuta Talkbox

Ashu Yuta Ahahah, right! And so, and so? Are you confident?

Variety

Kaneshiro Goshi casual story Ashu Yuta casual story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Whether I'm confident or not, at a time like this there's only one thing you gotta do.

Variety

Kaneshiro Goshi casual story Aizome Kento casual story

Kento Talkbox

Aizome Kento Heh, and that one thing is?

Variety

Kaneshiro Goshi casual story Aizome Kento casual story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi What will you do if I tell you now? Come on, start the VTR.

Variety

Kaneshiro Goshi casual story Onzai Momotaro casual story

Momotaro Talkbox

Onzai Momotaro Got it. Let the VTR start, then.

Variety

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Mn, it won't come loose anymore with this. You can go.

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Oi, where's my thank you? Gee...

Playground

Kaneshiro Goshi casual story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Ah, y'all don't go there! If you put a large luggage on it, you'll get hurt!

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Other Talkbox

Kids Okaaaay!

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Pff... I can see you're lively from just a reply.

Playground
Other Talkbox

Boy ... *sob*

Playground

Kaneshiro Goshi casual story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Mn?

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Other Talkbox

Boy ...

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi What's up? Everyone's playing tag. Not gonna join them?

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Other Talkbox

Boy But I was told not to.

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Hah? Why's that?

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Other Talkbox

Boy I run slowly, so they told me I can't. That's why I'm not joining them.

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi What's with that...? So, are you gonna listen to what they say like a lamb?

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Other Talkbox

Boy But...

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi But what? It'd be fine if you didn't wanna do that, but that ain't the case, right?

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Other Talkbox

Boy ...

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Was that frustrating?

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Other Talkbox

Boy ... Yeah.

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi I'll give you special training, then.

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Other Talkbox

Boy Special training...?

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi Yeah, I'll teach you how to run. But you know, you ain't need to try desperately for such mean guys, There are so many other things you can enjoy, after all.

Playground

【VARIETY SHOW】Kaneshiro Goshi costume story

Goshi Talkbox

Kaneshiro Goshi So, what do you wanna do?

Playground
Advertisement